„LUDWIKU, do rondla!”

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2010-02-01

Handel

Autor:  Ilona Mrozowska

Skrót: Przedstawienie historii i ewaluacji marki w kategoriach płynu do mycia naczyń: Ludwik, która jako jedna z nielicznych, przetrwała lata PRL-u. Dyrektor operacyjny ds. sprzedaży i dystrybucji INCO– VERITAS S. A. wypowiada się na temat rozwoju 
i sukcesów sprzedażowych, jakie przez 45 lat istnienia osiągnęła marka Ludwik.

Przypomina pierwszą kampanię reklamową promująca Ludwika, niosącą ze sobą misję łamania stereotypu „kobiety, jako kury domowej”, przez użycie hasła: „Ludwiku do rondla”. Zaznacza też, że na dobre wyniki marki miała wpływ struktura i polityka prowadzenia firmy, w której wynagrodzenie pracowników zależało od efektów ich pracy. Sukcesy dały Ludwikowi miano lidera na rynku polskim i pozwoliły INCO-VERITAS S.A. na rozszerzenie linii produktów marki Ludwik.