
Projektowanie opakowań jest sztuką szukania kompromisów
Data publikacji: 2013-06-13Źródło: Chemia i Biznes Nr 2/ 2013
Skrót: Wywiad z Dariuszem Babiarczykiem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Opakowań spółki GRUPA INCO S.A. W rozmowie Dariusz Babiarczyk opowiada o polityce firmy w zakresie wytwarzania butelek, kanistrów i zamknięć dla branży chemiii gospodarczej, motoryzacyjnej i kosmetyków. Opakowania produkowane przez GRUPA INCO S.A. sprzedawane są zarówno w kraju jak i za granicą."W tej chwili w rozrachunku średniorocznym eksport naszych produktów wynosi ok. 5% całości sprzedaży. Jednym z naszych strategicznych celów jest jego podwojenie w jak najkrótszym czasie. Obecnie wyprodukowane przez nas opakowania sprzedawane są do Holandii, Włoch, Litwy, Łotwy, Szwecji, Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji, a od tego roku również do Chorwacji. " - mówi Dariusz Babiarczyk.